New year goals

January 29, 2011 § 4 Comments

Aš noriu, kad tai būtų toks tinklaraštis, kuriame virtų gyvenimas. Aš noriu, kad jis būtų toks, koks verda mano mažoje galvoje nesugaudomai šuorais minčių, kurias kartais iki nuprotėjimo reikia užrašyti. Kad nepamirščiau, tokių buvus. Tegul čia šokinėja sausainiai zuikiai ir liejasi skaitomų knygų protingos citatos. Tegul čia plaikstosi mano siūtos suknelės ir laksto bateliai iš gražiausių parduotuvių. Tegul skamba muzika. Tegul kraustosi iš proto pasakų herojus, leiskite jam išeiti iš proto :) Tegul žada.  Sau. Jums. Vėl sau.  Tegul dirba mažais piršteliais ir gerom širdelėm. Tegul.

Sąrašas, išrikiuotas dar prieš naujuosius metus, ir vis papildomas pridedant po punktytį. Žiū, kad iki kitų metų nepasidarytų fiziškai neįveikiamas.. ghrmšt.

O jis va toks:

  • Daugiau siūti
  • Pagaliau pribaigti nesuremontuotus namų kampus
  • Pamatyti Paryžių

  • Nubėgti pusmaratonį
  • Daugiau kepti

  • Išmokti fotografuoti
  • Gauti teisę vairuoti
  • Taupyti pinigus
  • Perskaityti bent vieną knygą apie Vilnių ir vieną apie savo gimtąjį miestą.
  • Skirti daugiau laiko draugams, tėvams, sesei
  • Paimti į rankas  nors vieną apdulkėjusią filosofinę knygą, idant nepamiršt, kas 4 mano gyvenimo metus mane varė iš proto (čia gerąja prasme)

  • Dažniau prisiminti, koks laimingas žmogus esu ir dažniau nepamiršti kiek galiu daug nuveikti gražių dalykų šioj žemėj, kad ir kiti laimingesni būtų
§ 4 Responses to New year goals

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading New year goals at aš pasakų herojus..

meta