I Need a Dollar

February 2, 2011 § 6 Comments

Ar sakiau, kad taupau pinigus? Labai jau noriu iškeliauti. Į Prancūziją, Ispaniją, dar pas ponus skandinavus. Tada dar į Tailandą. Ir visokių brangių dalykų man labai reikia. Nusižiūrėjau sau naują overlocką, kuris man tikrai palengvintų būtį ir užgriozdintų dar vieną plotelį mūsų mažo buto. Bet siuvantys žino, kad overlockas yra daiktas geras ir jokia pukios mašinos overlokinė siūlė negali jo atstoti. Man negali.  Aš nenoriu bet kaip. Man bet kaip netinka. Man reikia gerai. Tobulai. Aš taip išmokytas. Dar reikia naujos viryklės. Taigi pinigas prie pinigo. Maitinimosi išlaidas jau senokai esu sumažinusi, o ir tarp kitko, visai nenusiskriaudžiam, tiesiog pradėjom mąstyti ką perkam. Ir daug gaminam. Jaukiai namie sutūpę griaužiam savo skanias vakarienes. Jeigu nepasimaišo po akimis koks H&M išpardavimas, arba noras užsistatyti knygom negyvai A Book Depository pagalba, tai pavyksta papildyti taupyklę kaip mat.

Tagged: , ,

§ 6 Responses to I Need a Dollar

  • Eglė says:

    “Tobulumas bet kurioj srity – nepakenčiama nuobodybė. Man labiau prie širdies truputėlis netobulumo.” Colleen McCullough. Erškėčių paukščiai.

    dabar skaitau.
    vėl atradau skaitymo džiaugsmą.

    • Sakai, bet kurioj srity? Bet kai pagalvojau, tai juk niekad tobulai ir nesigauna, o jam dar ir ribų juk nėra :)) tai turbūt čia viskas labai normalu :) Gerai, kad randi laiko tam. Labai labai gerai.

  • Jurga says:

    Žinai, nuo praeito ketvirtadienio kartoju tavo frazę – piktybiškai neinu į parduotuvę :D Nes ir aš juk turiu materialių tikslų :D

    • Jurga, šaunuolė, nes šitas variantas man labai padeda taupyti, sakyčiau labiausiai :) Aišku dar reikia įjungt sveiką protą kai po piktybinio nėjimo galiausiai į tą parduotuvę nueini :D

  • juste says:

    Ochh, tie rubų išpardavimai ir visokiausi kiti išpardavimai. Aš irgi taip gydaus, nekišu nosies į parduotuves.
    o apie tobulumą, man taip pat – arba tobulai arba geriau nieko.bet kai pagalvoji, kitas žmogus visiškai kitaip matys, supras tą patį tobulumą, o visose srityse siekant jo galima taip nieko ir nenuveikt. echh, spirtis šiknon reiks tuoj:D

  • Kaip rašė ievutės vyras(http://blog.beautiful-life.dk/), tobulumas yra tai, kuomet tu matai visus savo netobulumus ir ieškai, bei surandi kodėl jie netobuli. berods taip… :) man patiko. ir tai tiesa.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading I Need a Dollar at aš pasakų herojus..

meta

