Busy Bee

February 15, 2011 § 13 Comments

Meilės temą tęsiant. Nuostabus video.

O naujienų fronte.. Nusipirkau lėktuvo bilietus į Barseloną. Labai spontaniškai nusipirkau. O tik paskui pagalvojau. Gal taip ir geriau.  Reikia pasisemti įkvėpimo, išsipleventi šiltame vėjyje, kad grįžus (o Dieve, juk reiks grįžti…) čia sutupdyčiau savo visokias gražias mintis ir įgyvendinčiau visokius esamus, būsimus projektėlius.  Labai įtraukė mane siuvimo ir konstravimo paskaitos, gaunu daug daugiau nei tikėjausi ir einu iš proto :) Ruošimasis paskaitoms ir namų darbų jausmas toks nebeatpažįstamas, bet čia tau ne Kanto Prolegomenus analizuot. Aš tokia visa įsitraukus į studijų malonumus dabar, kad kai apsidairau, pamatau, kad namuose ne tik siuvykla, muzikos studija, bet ir lentpjūvė, nes mano mylimas nusprendė pats padaryti kavos staliuką.  Čia mūsuose tokia meilės išraiška:  “Tu man pasiūk kelnes, aš tau padarysiu stalą “. Staliukas jau beveik baigtas, būtinai pasidemonstruosiu. Tikras gražuolis.  Bet kol kas namuose tenka perlipti stirtą lentų, kad nueiti iki virtuvės, katė čiaudo nuo pjūvenų, o aš labai pasiilgau grindų plovimo proceso :) “O laike, gyvate tu…” Net neturiu kada sriubos išsivirti. O prie viso šito, prieš savaitę sugalvojau, kad reikia palankyti kalanetiką ir dar noriu grįžti šokti, nes studija visai prie namų, ir aš labai labai pasiilgau lindyhopo.  Bet čia jau truputį prasilenkia man viskas su realybe kažkaip.

Tagged: , ,

§ 13 Responses to Busy Bee

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Busy Bee at aš pasakų herojus..

meta

