And though I have the strength to move a hill I can hardly leave my room

March 9, 2011 § 6 Comments

Taigi, nors aš pastaruoju metu neturiu kada niekoneveikti, kažkas mane vis tiek varo iš proto. Kažkoks “darau ne tai ką šiuo metu reikia” sindromas. Ar tik nebus panelė nebežinanti ko pati benorinti? Kuo daugiau galvoju, tuo labiau ta galva tinsta. Vienintelė meditacija, kuri trunka maždaug pusvalandį kas antrą dieną yra bėgimas. Tai buvo ir yra  geriausia, kas man nutiko prieš 2 metus. Kai pradėjau. Gegužę bėgam 5 km Druskininkuose, ruošiamės labai uoliai, nes nubėgti reikia greitai. Na o paskui.. paskui 99 dienų pasiruošimas 21 km. Pirmas mano pusmaratonis. Kol kas aš dar labai gerai save vertinu, bus matyt, ar zuikio ausys neprasikals ir tos mažos kojos nespruks kur nors į šoną. Taip ir gyvenu. Turiu visokių planų-planelių-idėjų-sumanymų, turiu ir vieną labai didelį planą, bet kol kas iki jo neprišliaužiu. Daug didžių planų turėjau, bet kai kurie užgeso ir gerai padarė, nes susiprato, kad jiems nėra šansų. Taigi neskubėti yra gerai, taip išeina..? Tai va, kol kas aš tyliai būnu ir  laukiu nušvitimo..

Tagged: , , ,

§ 6 Responses to And though I have the strength to move a hill I can hardly leave my room

  • Eglė says:

    Hey, aš kol kas irgi rezgu planus Druskininkams. Bet K. nepasirašo.
    Pusmaratoniui dar nesirengiu, bet į druskininkus tai noriu :)

    • Jurga says:

      Davai, mergos, varykit. Ir mane paimkit už metraštininkę :D
      Apie bėgimą mes dar pakalbėsim prie vyno. Nes man net pavydu klausyti, su kokiu užsidegimu apie tai šnekat.

  • Aušra says:

    Taip jau būna su tais planais: vieni kažkur pradinksta, kiti tiesiog sėdi pašonėje ir priekaištauja, kad jų nesugebi imtis. O jei ir imiesi, tai kažkas būna ne taip ir tai būna VĖL negerai. Kartais tiesiog reikia atsitraukti nuo visko ir nieko negalvojant tiesiog BŪTI. ;)

  • Egle, davai, Karolį prikalbinsi, dar yra laiko, o 5 juk nedaug..
    Jurga, jei be bėgt, tai prišaudyt nemažai galėtum ;) oj laiką fainą turėtume.. O juk kaip gražu tokiu metu bus Druskininkuos..

  • Aušra, tai va tas ir sunkiausia, tiesiog BŪTI. nes kirba kirba. Čia reik išmokt. Bet 100% sutinku, kad labai geras dalykas tasai atsitraukimas :)

  • agne nananai says:

    oi kaip suprantu tą jausmą “kūda padatsa, kamų atdatsa…” bet turi puikią meditaciją, tad nėr viskas taip blogai:)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading And though I have the strength to move a hill I can hardly leave my room at aš pasakų herojus..

meta

