Me and Myself

March 27, 2011 § 22 Comments

Yra tokių dalykų apie mane, kurių gal Jūs ir nežinote, o aš nieko prieš, kad sužinotumėt :

  • aš gimiau ir užaugau Klaipėdoj, bet ten gyventi nenorėčiau
  • dažnai kramtau lūpas, ir tai gadina man gyvenimą
  • mėgstu gaminti. Man svarbu, ką mes valgome ir mes dažnai valgome namie gamintą sveiką maistą.
  • aš lankau mados dizaino paskaitas Vilniaus dizaino kolegijoj. Pagal laisvojo klausytojo sutartį.
  • nemoku elgtis su akių šešėliais,  nesigauna man jų gražiai užteriot ir man jie visada subėga.
  • kartą esu gulėjusi po plastikos chirurgo skalpeliu
  • myliu kulinarines knygas, tą pačią knygą galiu perversti 5 vakarus iš eilės, o po to dar du vakarus. Žinoma, mėgstu ir gaminti pagal jas.
  • siuvimu susidomėjau dar būdama 15, tuomet pasisiuvau storo velveto kelnes. Rankomis. Savižudė.
  • visas kosmetikos priemones naudoju labai skalsiai, nežinau kaip man taip išeina, bet man visko labai ilgam užtenka.
  • žiauriai  mėgstu valgyti tiesiog stovėdama virtuvėje. Užsimetu tuno, ar avokado ant ciabattos ir kemšu, man taip labai skanu.
  • aš kažkaip visai nenoriu turėti vaikų. Gal dar užeis.
  • Mano batų dydis 36, o drabužių XS, S.
  • Aš daug kalbu ir esu perdėm atvira, nuo to kartais kenčiu.
  • aš niekada nebuvau Londone.
  • nuo vaikystės man vis dar šventas patiekalas yra kepta višta su bulvėmis ir obuoliais.
  • kažkada mėginau maitintis pagal kraujo grupę. Nu ir nesąmonė.
  • nemėgstu lyginti drabužių, geriau jau 10 kartų grindis išplaučiau.
  • dievinu kavą. Stiprią.
  • manau, kad be šokolado išgyvenčiau.
  • galiu paskutinius pinigus išleisti knygai, megztukui, kevų sirupui arba geram sūriui.
  • dirbu didelėj IT įmonėj nelabai įdomų darbą. Reiktų rengtis oficialiai, bet aš taip nesirengiu.
  • Už baltą vyną ir sūrių ar bruschettų lėkštę galėčiau ką nors ir nužudyti.
  • siuvimo mašiną rinkausi metus laiko. Vyrą išsirinkti lengviau.
  • aš turiu filosofijos bakalaurą.
  • aš dažnai sugalvoju viena išeiti pasivaikščioti, ir man taip labai gerai.
  • aš vis kaupiu nebenešiojamus drabužius ir neprisiruošiu jų atiduoti labdarai arba studentiškam teatrui, arba dar kam nors.  Shame.
  • absoliučiai neturiu noro ištekėti, organizuoti vestuvių, ir panašių dalykų.
  • į darbą visada rengiuosi tik sijoną, jokių kelnių. Nes visos mano kelnės yra džinsai arba daiktai panašūs į džinsus.
  • aš neturiu aukštakulnių
  • man patinka eksperimentuoti su su savo šukuosena, tuo tikslu dabar auginu plaukus, kad galėčiau visokių kasyčių prisiveisti ir prisisukioti visokių gražumų.
  • man patinka rašytis visokius planiukus, reikaliukus, sąrašiukus. Man taip reikia.
  • aš mokausi dėlioti prioritetus, nes gyvenime turiu dėl to problemų.
  • jei mama dar nors kartą prasitars, kad nori anūkėlių, aš jai nupirksiu šunį.
  • neatsisakyčiau sūdytų lašinukų su juoda duona ir svogūnais
  • mano tėtis laisvą laiką atiduoda  medinių šaukštų, ir kitokių virtuvinių įrankių gamybai.
  • kartais žiauriai užsinoriu šviesių plaukų.
  • turiu didelį randą ant blauzdos ir per 20 metų su juo dar nesusitaikiau.
  • aš nevalgau McDonald’s maisto.
  • visą gyvenimą, perkant rūbus mokė: “Geriau vieną, bet gerą”. Neišmokau.
  • mano sesė – mano plaukų stilistė. Kietai, ane?
  • iki šiol gailiuosi savo mokyklos išleistuvių suknelės, nes ryškiai pasikarščiavau ir atrodžiau kaip nuotaka. Kur protas?
  • aš taip įsijaučiu į knygas ir filmus, kad susitapatinu su herojais kelioms savaitėms.
  • When I get sad, I stop being sad and make cookies instead.
  • kai prisiperku knygų, man negaila, kai prisiperku drabužių, kartais mane graužia sąžinė
  • kiekvieną pavasarį su visa šeima važiuojam prie jūros ir miške įkeliam tėčio darytą inkilą, po kelių savaičių pasižvalgome kas jame apsigyveno.
  • I am a cat person.
  • aš galvoju, kad pasidažiusi raudonu lūpdažiu atrodau kvailai.
  • aš nevalgiau skanesnio plovo, nei gamina mano tėtis.
  • aš labai labai noriu į Islandiją. Ir į Tailandą. Ir į Australiją.
  • nors būna, kad aš kartais pati nežinau ko noriu.
  • meilės gali būti per daug, batų-niekada.
  • man patinka užsidaryti namie ir handicraft’inti visą dieną.
  • kažkada buvau pedantiškai tvarkinga, ir eidavau iš proto dėl nukritusios dulkės, dabar turiu kitų užsiėmimų.
  • savaitgaliais aš visada lovoje geriu kavą ir vartau/skaitau žurnalus ir knygas.
  • kartais aš tingiu išsiplauti galvą, tai susisuku kuodą ir einu. Nesakykit mano sesei.
  • kai man kas nors pasako: “kam tau sportuot, tu ir taip kūda” mane ištinka nervinė isterija.
  • aš pavydžiu drąsiems žmonėm, kurie nebijo keisti dalykų savo gyvenime.
  • aš bijau aukščio, pločio, tarakonų, tamsos ir tos mergaitės iš filmo “Pagieža”.
  • man 26 metai, bet vis dar kartais neparduoda alkoholio.
  • mano mama medikė, ji viską žino.
  • iš tikrųjų tai esu net labai laimingas žmogus.
  • aš galėčiau šitą sąrašą tęsti be galo, bet gal kažkaip užteks.

Bet gal yra kitų dalykų, kurie jums įdomūs..visada galite klausti :)

Tagged:

§ 22 Responses to Me and Myself

  • Inga says:

    žmonės mylintys maistą yra patys patys nuostabiausi! :D

  • Rosita says:

    įdomu buvo apie tave paskaityt :) beje, turim keletą panašumų.. (chuckle)

  • Aušra says:

    Hmm… dabar ir aš labai užsimaniau susipažinti. :D Daugeliu atvėjų labai skiriesi nuo manęs (šeima, vaikai), bet tai tik dar labiau man patinka, nes nemėgstu bendrauti per su per daug panašiais žmonėmis į save. :D

  • Jurga says:

    Bet tu tokia daugiau esi katė, kuri vaikšto viena, a? :)

    smagiai perskaičiau.

  • Inga, ;) maistas yra geriausias dalykas, kuris nutiko žemėje :)
    Rosita, būtų įdomu sužinoti tuos panašumus :)
    Aušra, labai gera bendrauti su kitokiais nei tu pats, kąžką gauni, kažkuo pasidalini :)
    Jurga, tipo aš pats sau geras draugas ? :D reikia man ir tų kitų :) nors kad esu kačių giminės, tai tikrai.. :)

  • P says:

    Be šokolado išgyventum, bet be sausainių ne? :)Tai kokie tie stebuklingi sausainiai, nuvejantys liūdesį?

  • Jule says:

    Sakai, olkogolio neparduoda?
    Manęs prieš kokį mėnesioką į N-16 filmą nenorėjo įleisti.

  • Jule :D :D you win :D

  • zmogutis says:

    Ha ha ha :) koks trečdalis punktų tinka man absoliučiai. Smagu buvo atrasti tavo “truputį blogą” :D

  • Rūta says:

    Oho kiek! Labai įdomu buvo perksiatyti ir susipažinti. Ir tiesą pasakius tiek daug galėčiau pasakyti ir pati apie save.. dėl kaikurių punktų net nustebau jog ne viena aš taip mastau =D

  • Rūta, dėl kurių??? :))

  • Rosita says:

    *dažnai kramtau lūpas, ir tai gadina man gyvenimą
    *myliu kulinarines knygas, tą pačią knygą galiu perversti 5 vakarus iš eilės, o po to dar du vakarus
    *visas kosmetikos priemones naudoju labai skalsiai (ar visai nenaudoju :)
    *drabužių dydis XS, S
    *niekad nebuvau Londone
    *nemėgstu lyginti drabužių, geriau jau 10 kartų grindis išplaučiau
    *manau, kad be šokolado išgyvenčiau
    *aš dažnai sugalvoju viena išeiti pasivaikščioti, ir man taip labai gerai
    *aš vis kaupiu nebenešiojamus drabužius ir neprisiruošiu jų atiduoti kamnors
    *aš neturiu aukštakulnių
    *man patinka eksperimentuoti su su savo šukuosena (turiu ilgus plaukus ir vis ką naujo su jais stengiuos išmėgint :)
    *man patinka rašytis visokius planiukus, reikaliukus, sąrašiukus. Man taip reikia
    *aš taip įsijaučiu į knygas ir filmus, kad susitapatinu su herojais kelioms savaitėms(na, bent dienai kitai tai tikrai)
    *I am a cat person
    *nors būna, kad aš kartais pati nežinau ko noriu
    *man patinka užsidaryti namie ir handicraft’inti visą dieną (!!)
    *kartais aš tingiu išsiplauti galvą, tai susisuku kuodą ir einu (chuckle)
    *aš pavydžiu drąsiems žmonėm, kurie nebijo keisti dalykų savo gyvenime

    oho, gan daug išėjo :)

  • oho :) tikrai kad ne keletas :) faina kaip :)

  • Rūta says:

    – Dėl vaikų, vedybų t.t. mane net “nerviškai” labai veikia kai tetos visokios pradeda vapsėti “kaip kažkam mat jau laikas ar ne laikas”. Ar kai numeta “kai turėsi vaikų”. Kažkados mano antroji pusė savo tėvams, numetusiems kažką apie anūkus, atsakė : „ Tai ok, kai jau tikrai apsispręsite pasakykite, įvaikinsim jums ką nors ir atvesim“. Proud of him. Bet net ir be to, jog nepatinka tas standartinio modelio prikišimas, kuo toliau tuo labiau suabejoju, ar apskritai kada nors norėsiu vaikų. Nes su visais kitais „noriu“ vargu ar tai pataps pakeliui.
    – Kad ir dėl kosmetikos – jaučiuosi labai nepatyrusi jos naudotoja. Ir manau tai viena priežasčių, dėl ko visko taip ilgam užtenka. O raudoną lūpdažį nors ir tepuosi, bet viduje kirba mintis kad atrodau negerai. Ir nebūna nė savaitės kuomet nepagalvoju jog norėčiau ir vėl šviesių plaukų. Man iš pagrindų šviesūs plaukai gražesnis daiktas nei tamsūs. Na bet ANT MANO GALVOS visgi manau tamsūs labiau tinka. Taip ir kovoja tos mintys
    – Dirbu didelėje įmonėje didelį darbą, kuris iš šono irgi daug kam labai neįdomus atrodytų – man kaip kada. Ir reiktų rengtis oficialiai – bet nesirengiu. Laimei ne viena tokia darbe tad vargo nematau. Ir kelnių turiu 1 porą neskaitant tų dviejų kurias šį mėnesį nusipirkau (sąžinės graužiama, bet laimės trūko ir meilė nepadėjo). 2 metai tik suknelės ir sijonai kasdien. Bet kažkaip pradėjau jausti poreikį pokyčiams. Tokį poreikį jaučiu nuolat kažkurioje gyvenimo srityje.
    – I am a cat person too.
    – Dievinu sūrius. Absoliučiai visokius. Ir dievinu baltą vyną. Deja deja – įsivaizduok, jei prie viso šito prisidėtum „alergiška vynuogėms“ – kai dėl tos taurės reikia kovoti ne su kitais, o su savimi.
    – vieną vasarą pradirbau Burger Kinge ir nei vieno hamburgerio nesuvalgiau.
    – planiukus irgi rašau, ir po to niekur jų nenaudoju. Man tiesiog patinka pats jų rašymo procesas.
    – na apie handcraftinimą ir siuvimą manau nereikia pildyti.
    =)

    • Jurga says:

      Va, dėl vaikų… man jau ramiau, kad aš ne viena tokia esu ant šio svieto :) Mane irgi užknisa nuolatinis giminės prikaišiojimas – ar jau ne laikas būtų… hrrr

    • Rūta, oba :) čia tai nemažai būtų apie ką pasigusot ir pasidžiaugt su tamsta :) nu smaguma :)
      p.s. alergiška vynuogėms? vajej.. nesu girdėjus apie alergiją būtent vynuogėms..Nors dėl pačių vynuogių aš kažkaip iš proto neinu, bet vyną mėgstu.

  • haylee says:

    I don’t want kids either! You have no idea how refreshing it is to find someone else who feels the same. I’m hoping someday I will but right now, they just seem too loud, noisy and obnoxious to want. ha, that’s so rude of me to say I know.
    You have a size 36 shoe size? I’m so jealous, you’re feet are so tiny! I seriously wish I was like that, I have the biggest feet ever. :(
    This sentence made me happy: “When I get sad I stop being sad and make cookies instead” – haha, you’re so cute!

  • sis says:

    sese irgi skaito. mums reikia pasikalbeti, turiu klausimu..:))

  • hmm, maniau viską žinai? :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Me and Myself at aš pasakų herojus..

meta

