“Jūra man padovanojo baltus plaukus, man jie patinka na na na na na”

April 1, 2011 § 6 Comments

Pastaruoju metu turiu kokį tai plaukų fetišą. Reik pasikirpt bent nušepusius galiukus, o aš tik sėdžiu ir  noriu taip visaip:

Tagged: , , ,

§ 6 Responses to “Jūra man padovanojo baltus plaukus, man jie patinka na na na na na”

  • Akve says:

    Oi, kokie grazus prisiminimai!! Jau kaip laukiu, kada susils visas svietas ir vel bus galima naujus kurti. Ir dar laukiu kaip juos kurs kiti, ir i savo blogus des ir dalinsis visokiais grziais ivykiais :)

  • Akve says:

    Oi, ne ten pakomentavau… Pas tave kazkaip cia atvirksciai viskas :))) Tas komentaras turejo buti irase po sito!
    O kad jau cia esu, tai sitos sukuosenos nerealios!!! Ypac Natashos Poly!!! Kol ant mano galvos uzaugs tokios kasos, tai as busiu joms per sena… :(

    • Kai sušils jų tikrai bus žiauriai daug, nes lėksim laukais, ar ne? ;) aaaaa! :)

      jooo, kasos gražu, bet man atrodo man netiktų ilgi plaukai…o gal tiksliau- trumpesni man tinka labiau, tai aš dar kokius 6 cm..o paskui kaip užeis :)

  • haylee says:

    I love all of your lovely pictures. Is that your coffee cup? I want one! It’s so cute. I’m soo incredibly ready for Spring, it’s ridiculous.

  • haylee says:

    I just realized I commented on the wrong post. ha, woops! The comment above was supposed to go with the Spring post. :)

    • Yeah, there is smth wrong with comment posting, but I dont know what to do.. But I was really happy reading all your lovely comment, anyway :))
      thank you for all nice words :) and how big your feet can be?? you do not look very tall, or big somehow :))
      No kids untill I’m 30 for sure, and maybe even more :)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading “Jūra man padovanojo baltus plaukus, man jie patinka na na na na na” at aš pasakų herojus..

meta

