Jei mokėčiau groti kontrabosu, aš daugiau nieko neveikčiau

April 18, 2011 § 9 Comments

Ta prasme, fiziškai šitiek padaryti tikrai neįmanoma. Slap! Akių uždegimas nuo lėkimo laukais, dulkėjimo prie siuvimo mašinos ir nemiegojimo yra negražu. Slap! Aš ir vėl turiu kažko atsisakyti. Šį kartą tai vėl šokių pamokos. Nes ten reikia dviejų. Tas kitas irgi nespėja. Truputį liūdna, kai iš 210 sumokėtų litų už 12 pamokų suspėji tik į pusę. Reikia skaičiuoti, ponai. Dabar vyksta aktyvus pasiruošimas Druskininkų pusmaratoniui. Bėgu beveik kasdien. Toks programa. Laiko dirbti, gaminti valgį,valgyti, šluoti grindis, nusipirkti užtrauktukų, aplankyti draugus, nukirpti katę, paskambinti mamai, išsigydyti akis, skaityti knygas, leisti aitvarus, parašyti laiškus lieka vis mažiau. Ir oooo artėjam prie galutinės peržiūros, kuriai reikia pasiūti krūvą drabužių.. Taip ir gyvenu apsikuitęs. Turiu du išlygintus rūbus, kuriuos pakaitom rengiuosi į ofisą, nes kitus reikia turėt laiko toj betvarkėj dar ir surasti.  Oras pavasarinis ir jau pievos ir kloniai šaukiasi manęs.. Visko suspėti tikrai neįmanoma. But still. Noriu mesti darbą.

Gerai, paišombraižomsiuvam.miau.

*foto iš neatmenamų interneto platybių..

§ 9 Responses to Jei mokėčiau groti kontrabosu, aš daugiau nieko neveikčiau

  • Aušra says:

    :D Aš gyvenu su grojančiu bosu (ne kontrabosu.. tik šiaip gitara.. bet vis vien ir ten, ir ten keturios stygos bei daug sveria instrumentas. :p) Jis irgi taip sako, kad galėtų tik groti ir groti, bet deja deja gyvenimas padaro savo. Prisėsk minutei ir išgerk arbatos.. na, o po to vėl gali atsipūtus bėgti. ;)

  • Ruta says:

    Apie darbo metima. Esu taip padarius, meciau ir isvaziavau prie juros, vasara buvo. Pries tai i kirpykla uzsukau, viskas ta pacia diena. Bus tu darbu, galvojau as…:D Po siai dienai dziaugiuosi :)) Tokia mano patirtis. Niekada nezinai kas gero taves gyvenime laukia, jeigu jau tikrai labai nepatinka darbas, mano nuomone yra verta pabandyt ji pakeist.

    • ech, kaip tu man nepadedi, Ruta :))) bijausi aš išeit iš tos komforto zonos, kur kad ir nuobodus, bet gerai pažystamas darbas, mieli kolegos, jauki aplinka ir atlyginimas pusė velnio.. Juolab kad nežinočiau kur nusitrenkt, o pinigų greit pradėtų trūkti…bet kai taip parašei, atrodo jog nieko nėra nepataisomo ir nepakeičiamo :) ir žmonės kažkada taip pasielgę negirdėjau kad gailėtųsi, nes gyvenimas duoda kažką kitą. Dėkui.

      • Ruta says:

        +
        gerai pazistamas;
        mieli kolegos;
        jauki aplinka;
        atlyginimas puse velnio.


        nuobodus.

        Na va, is to ka parasei, pliusu ryskiai daugiau :) Mano atveju privalumu/trukumu proporcija buvo atvirkstine, tada ir apsisprest lengviau. O Einsteinas sake, kad
        sunkumuose visada slypi galimybės. Ne visada geriausias sprendimas iseit, pries tai dar galima bandyt tam paciam senam darbe kazka keist :)O as galvoju, kad kol jaunas zmogus esi galima ir suklyst su savo pasirinkimais kars nuo karto, kol atsakomybiu dideliu gyvenime nera, tokiu kaip pasirupinti vaikais pavyzdziui, juk per ieskojimus ir atrandi savo vieta po saule.

  • Kotryna says:

    Ooo įrašas labai laiku. Gal išduosi pagal kokią programą treniruojiesi? Aš šiuo metu kaip tik ieškau kokios programėlės Vilniaus pusmaratoniui. :)

  • agne nananai says:

    atbek kada iki vingio. as rolikus jau issitraukiau. susitiksim, atsigersim vandens ir toliau tu savo takeliais, as savo esfaltu :)

  • Akve says:

    O mama, net man galva susisuko nuo tokio uzdaviniu saraso… :)))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Jei mokėčiau groti kontrabosu, aš daugiau nieko neveikčiau at aš pasakų herojus..

meta

