Čia mano namai

April 25, 2011 § 15 Comments

Tagged: , ,

§ 15 Responses to Čia mano namai

  • Rosita says:

    koks katinas fainas : )

  • Julė says:

    O “Stora antis” – tai Blumenthalio mėginimas prisijaukinti Lietuvos rinką :)?

    • Lietuvos tai Lietuvos, bet jau tik ne Klaipėdos.. nors nebuvus aš toj anty, turėtų gal ir nieko ten būt visai…nusivyliau aš Klaipėdos žmonėm, žinok, ir restoranai tušti, kol nėra turistų, vien kaimiečiai gatvėse.. Akropolis klesti. senamiesčio krautuvės ir barai mirę :(

      • kzL says:

        Pasaku herojau, tikra tiesa. ziauriakas klaipedoj. mes buvom laikinai su vyru grize pagyvent (abu klaipedieciai esam), bet begom lauk, nes vasara dar dar, o ziema, tai tik akropolis ir belieka, baisu. bloga nuo to akropolio, bet daugiau ir nera kur nueiti. siaubakas tiesiog. Labai daug vilciu dedu i Grubliauska nauja mera, gal gal gal

      • Lina, tu teisi, nemažai mano bendraminčių iš Klaipėdos išvažiavo. Ir negrįžo. Pirkau tėvams bilietus į koncertą pernai, tai jis neįvyko, nes nesusirinko klausytojų. Teatras griūva, žodžiu. liūdnumas vienas.. :(

  • Inga says:

    gražūs tie namai..

  • Akve says:

    Bale, kaip noriu prie juros… kol kad neprasidejo ten belesai ir zmones… Jura man panasias emocijas sukelia, kaip kokios Kaledos! Kiekviena karta ipatingas ivykis! :)

  • Mes šįkart iš Vilniaus 5 rytoj išvažiavom, tai 8 jau buvau sukišus rankas į smėlį :) pasaka…

  • Gustė says:

    kažkuriam tavo ankstesniam post’e skaičiau, kad nenorėtum gyvent Klaipėdoj, tai smalsu pasidarė KODĖL? :)

    • Guste, iš dalies dėl to, kad jau labai pripratau čia Vilniuje, visi draugai čia. Aš kaifuoju nuo renginių gausos Vilniuje. Visada gali pasirinkti. Grįžus į Klaipėdą tik jūra atgaiva, daugiau nerandu kur nueiti. Žmonės ten kitokie. Susikaustę, netolerantiški. Neišeisi susivėlus, esu tokių komentarų susilaukus iš išsipusčiusių klaipėdiečių… ojj.. galvojau dar ir į galvą gausiu. nepatiko kaip apsirengus :)

  • Laura says:

    Atsiprašau, bet nesutinku. Taip, Klaipėdoje tikrai trūksta renginių įvairovės, bet dėl žmonių nesutinku visiškai.Klaipėdiečiai labai šilti žmonės ir nepasipūtę. Aišku yra visokių, kaip ir visur. O ir tie patys vilniečiai atvažiavę šaukia po to: kaip klaipėdoje fainiai, kaip jauku, kokie žmonės…:)O dėl tuštumo, tai labai smagu, kai gali laisvai kvėpuoti ne į nugarą piešais einančiam( nes žmonių labai daug), kai sekmadienį jauti, kad tikrai yra nedarbo diena, nes miestas apytuštis ir visi ilsisi :)ir kai jautiesi taip, kaip tame mažame miestelyje iš kino filmo, kur visi vieni kitus pažįsta, labinasi, sveikina su šventėmis, ir t.t. Kauniečiai ir vilniečiai neužpykit, teko man jūsų irgi labai gerų, šiltų žmonių sutikti. Atvažiuokit į Klaipėdą ir pajuskit, kad ji ir neturi būti kaip Vilnius ar koks kitas miestas. Ji kitokia ir tai yra gerai.Tebūnie ji” kaimas”, kaip pasakė žinomas vilnietis, bet labai mielas. Aš myliu Klaipėdą :)

  • Aš taip pat myliu Klaipėdą, vien jau todėl, kiek prisiminimų iš ten :) Ir grįžtu dažniausiai pas tėvus pabūti, o ne po barus varlinėti :) Tiesiog per daug aš pripratusi jau prie Vilniaus šurmulio. Neneigsiu, Vilniuje ojoj kiek pasipūtėlių yra, bet mes juk su tokiais nedraugaujam, tiesa? ;) aš priešingai jaučiu šventę kai senamiestis pilnas žmonių :) Aš esu didmiesčių karalienė, matyt :D

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Čia mano namai at aš pasakų herojus..

meta

