Aš esu paukštis

May 3, 2011 § 7 Comments

Aš parašysiu knygą.  Jei aš nepasieksiu tos paprastos ir gražios pilnatvės, aš apie ją parašysiu. Ir pati sau būsiu herojus.  Šiandien veržiuosi. Pati iš savęs. Šiandien aš esu apie tai, kaip buvo ir kaip neatsitiko. Apie savo pačios mažo-didelio gyvenimo buvimą.  Pavasariais viskas daug paprasčiau. Pavasariais žiedlapiai krenta į plaukus ir greičiau gyja žaizdos. Skrendam.

Ačiū Akvilinai už muzikinį atradimą..

§ 7 Responses to Aš esu paukštis

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Aš esu paukštis at aš pasakų herojus..

meta

