Less is More

May 10, 2011 § 5 Comments

Kai atrodo, jog nieko nespėji, iš tiesų padarai labai nemažai. Arba kaip mėgsta sakyti Eglė – “mažiau yra daugiau, ar ne?”

Aš neišprotėjau. Aš mokausi nesigailėti.  Aš mokausi daryti tai, ko tuo metu noriu ar ko reikalauja mano sudėtingos smegenys. Ir nesigailėti, kad šiandien man reikia valandų valandas tvarkytis spinteles prigrūstas niekam nereikalingų trumpų virvelių. Man šiandien taip reikia.

Prasidėjo sporto sezonas. Bus daug bėgimo, daug smagumo manęs laukia. Keletas akimirkų, tiems, kurie su manimi nedraugauja snukiaknygėj. Bėgau 5km.  Nesidraskydama sutilpau į 30 min, kaip ir norėjau . 29:59.

Tagged: , ,

§ 5 Responses to Less is More

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Less is More at aš pasakų herojus..

meta

