Mano batai buvo du, o dabar keturi

May 16, 2011 § 11 Comments

Ar čia koks bėgikų bloga’s? Ar bėgikų? O kodėl mes neturime jokių kitų naujienų, o tik apie bėgimą? Gal šalia iš seniau turimo ir nenaudojamo food blogo susikurti atskirą bėgimo blogą ir visiškai išprotėti?  Sveikinu save! Aš tikrai nenormali.

O savaitgalis buvo ilgas ir smagus. Pirmą kartą dalyvavau tokiose įdomiose bėgimo varžybose Marijampolėje. 1 valandos bėgimas stadione. O tai reiškia kad paskelbus startą visi dalyviai bėga lygiai 1 valandą. Tada po šūvio skelbiančio finišą visi sustoja ir nejuda iš savo vietų, kol nebūna paskaičiuotas kiekvieno nubėgtas atstumas. Kadangi varžybose dauguma dalyvavusių buvo aukšto pilotažo bėgikai ir bėgikės, buvo nelengva. Nes tave nuolat kas nors lenkia. Psichologiškai reikėjo šokt per save ir bėgti bėgti bėgti. Ką gi,  po 1 valandos bėgimo man buvo priskaičiuotas 9 km, 483 m atstumas. Galėjau ir į 10 įtilpt, bet nieko tokio. Viskas dar priešaky.

Bėgdama atsimušiau pirštus, mat mano reebok’ai labiau tiktų avėti šunį vedžiojant nei bėgant. O šuns aš neturiu. Todėl dar neišgaravus varžybų azartui aš jau buvau adidas parduotuvėj ir įgijau naują porą nuostabių bėgimo batelių. Belieka pradėti siūti sportinę aprangą ir galėsit mane ištrinti iš facebook’o draugų sąrašo.

Tagged:

§ 11 Responses to Mano batai buvo du, o dabar keturi

  • agne nananai says:

    Run Forest run! :) Smagu, kad turi toki hobi!!!

  • Akve says:

    O geras! As kai buvau kokiu 13 metu dalyvavau tokiose paciose varzybose, tik plaukimo.. Sukrapsciau truputy virs 3km. Gerai, kad plaukiant negali susigaudyti, kas tave lenkia. Tolimesniuose takuose, tai tikrai… Ko tik neprisigalvoji, nepridainuoji per ta valanda, kol ausyse burbuliuoja vanduo… :)

    • Bet tai 3km plaukti, eina sau.. aš daugiau 5 min nepaplaukiu, plaukimas tai man kosmosas kažkoks :) reiktų gal ant rankyčių pasitreniruot..žinai man patinka toks sportas, kur gali tiek visko prisisvajot besportuodama :)

      • Akve says:

        Ir tegul blogas buna vien apie begima! Taip patraukliai ir ikvepianciai pateikti sporta siais laikais – talentas! Kad kuo daugiau zmoniu sportuotu! :)

  • Ačiū Akve, skėlei čia stipriai :)

  • Jurga says:

    Jo, gali daugiau rašyt apie bėgimą. Aš pasisemsiu inspiration :D

    O taip ir be sustojimo bėgt valandą laiko reikėjo?! OMG, aš pasibaigiu po 5 minučių bėgimo :D

  • Ačiū,Jurga, už palaikymą :)
    taip, visą valandą, be sustojimo :D taip galima labai daug nubėgti, tik va ar labai greitai… tai klausimas :)

  • Si says:

    Ei, man patinka skaityti apie bėgimą, vis galvoju, kaip pačiai imti ir bėgti. Nuskambėjo šiandien ryte žadintuvas. Taip vėsu kambary… negaliu savęs prisiversti, lipti iš lovos, kažkokiu būdu susigrūsti lęšius į akis ir bėgti. Kaip suparalyžuota..o po darbų vėl atrodo nesugebu rasti laiko ir bėgti.
    Pradžia tokia sunki, bet aš net jos nesugebu padaryti, o tik tikiu ir svajoju, kaip aš pajuntu bėgimo malonumą.
    Kada tu bėgioji?

    • Bėgimui daug laiko nereikia, jei nesiruoši varžyboms. Tiek kiek malonu, 15-20 min, pusvalandį. aš ryte kol kas neprisiverčiu, aš vakarinis bėgikas :) esu išbandžius visaip, bet kol vakarais dar nekaršta, bėgu vakarais.

  • Kotryna says:

    Tikrai daugiau rašyk apie bėgimą. Man labai motyvaciją pakelia paskaičius kiek daug nubėgi. Va net šiandien ryte tavo įrašą perskaičiau ir po pietų 7 km iš to piktumo, kad per mažai (lyginant su tavim) bėgioju, nubėgau.

    O šiaip rezultatai Tavo tokie geri, spėju galėtum kad ir rytoj visą pusmaratonį nubėgti… Pavydžiu.

  • Šaunuolė tu, Kotryna :) ir dėkui už palaikymą. O rezultatai mano tai nekažnkokie, jei jau apie varžybas kalbam :) man šiaip jų pakanka, bet tas azartas kabina daugiau padirbėti :)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mano batai buvo du, o dabar keturi at aš pasakų herojus..

meta

