Rudenėja?

August 28, 2011 § 7 Comments

“Kam tau fotoaparatas? Juk tavo draugas turi”. “Kam man fotoaparatas, o ypač koks iš brangiųjų, kad aš tokia jau ten fotografuotoja…?” :) ?Ir tikrai, gal tuos tūkstančius tyliai pasidėti kelionei į pasaulio kraštą?

Kam man du tinklaraščiai? Bet aš negaliu čia į šitą jovalą dėti receptų, negaliu ir viskas. Kažkaip man netinka. Reikia plano. Jo visada reikia. Be plano nesibūna.

Kalbant apie planus..  Yra tokia graži daina: “ruduo ruduo, didžiuliais batais..”.  Jis čia pat, ir man negaila, nes vasara buvo labiau nei puiki. Tik ruduo Lietuvoje per ilgas, o žiema dar ilgesnė.. kad ir kaip ten bebūtų..pasiraitojam rankoves ir buriam naujų dalykų begalybę. Laikas ruoštis naujoms pradžioms, argi nenuostabu? :)

 

A movie:

A song:

§ 7 Responses to Rudenėja?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Rudenėja? at aš pasakų herojus..

meta

