Noriu dar

May 30, 2012 § 2 Comments

Ateina dalykai. Tikrai tikrai, aš jums sakau. Tas pavasaris pačiu laiku. O atėjus mano pasenėjimui, aš kažkaip pradedu nieko nebebijoti. Jau pasipriešinau, man atrodo, aš šitam reikalui. Mama, jei skaitai, tai žinok, aš tikrai geras vaikas.

Buvo bėgimo. Rygoj įveikiau antrą savo pusmaratonį. Buvo vaizdų, garsų, saulės, buvo ašarų. Laimės, aišku. Ir Nike bėgime 10 km. Opapa!!!

Sportuokite, draugai ;)

Tagged: , ,

§ 2 Responses to Noriu dar

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Noriu dar at aš pasakų herojus..

meta

