Maybe so maybe no

August 27, 2012 § 10 Comments

Nepaeinu kojom. Tiesiogine prasme.  Daug šokau ir dabar mano blauzdos mane pribaigs. Šokiai vietoj miego – sprendimas drąsus, ir aš vėl nepasimokau iš visokių buvusių kartų, kad miego trupinių rankiojimas po audringų festivalių neatstoja išsimiegotų naktų jausmo. Ar aš skundžiuos? Stop.

Šokau kokių 10 valandų.

Laikas nupūsti dulkes nuo bėgimo batelių, panele festivalių karaliene. Sir, yes, Sir! Rudenėlis yra labai gražus metas risnojant į besikeičiančius medžius pasidairyti, o ir smegeninę reiktų gerokai pravėdint. Gal net kokia viena kita šauni idėja prasimuš į mano tą galvą ir aš tapsiu labai protinga, man seksis gyvenime ir niekada neužaugs celiulitas.

O žinot, ko iš tikrųjų man reiktų? Pradžiai kokių 12 valandų miego kur nors vidury miško. Su voverėm pabendraučiau.

§ 10 Responses to Maybe so maybe no

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Maybe so maybe no at aš pasakų herojus..

meta

