Take all the courage you have left

October 4, 2012 § 2 Comments

Ateina rudeniška ramybė. Norisi traukti iš pakampių minkštus gražius siūlus ir megzti kojines. Gerti arbatą. Skaityti. Snūduriuoti glostant katei uodegą. Šiandien išgirdau kolegą sakant: ” Juk jau tuoj Kalėdos”. Laikas tikrai skrieja. Kol jis tą daro, aš dažnai stabteliu. Pasigręžioju atgal. Tada kilsteliu nosį į debesis ir vėl einu. Dairausi. Medžiai gražūs. Gražios lietaus balos. Paryžiuje ruduo turbūt fantastiškas.

Neseniai mano puiki pusseserė man priminė vieną svarbų reikalą. “Ar pagalvoji, kiek svajonių tau JAU išsipildė”.  Juk tikrai. Jos pildosi, ir aš jas pamirštu, nes yra ko norėti, siekti toliau. Gal kad jų atėjimas būna toks kažkoks labai natūralus, o gal  kad šalia kirba kita, kokia didesnė. Kaip neteisingai aš su jomis elgiuosi. Taigi dabar esu labai jomis susirūpinusi ir širdingai atgailaudama, stengiuosi kiekvieną jų prisiminti ir kaip reikiant pakrykštauti. Skrendam.

§ 2 Responses to Take all the courage you have left

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Take all the courage you have left at aš pasakų herojus..

meta

