Be the heroine of your life, not the victim

October 12, 2012 § 5 Comments

Priėjo koks tai velniukas ir sako: Labas Žmogau! Duok man viena arba kita, duok man viską, arba nieko! Nežinau ką daryt.

Visai rimtai. Pastaruoju metu sveikata sušlubavus, ir aš labai dėl to išgyvenu, ir kartais galvoju, kad gydytojai man bijo pasakyt, kad aš mirsiu. Bet bėgiot leidžia. Tai nėra viskas taip blogai, turbūt. Man kad tik pastūgaut. Mažas išmaldos reikalautojas. Nepasitenkinu, kad aplink ir taip visi manęs gaili. Tas kitas kažkur išėjo, gaila, jis man labiau patiko. Tas, kuriam nereikia labdaros.

Šiandien atsitiko nuotykis. Sėdžiu laukiamajam prie gydytojos kabineto, eina pro šalį visuomenei žinomas plastikos chirurgas. Pasisveikinau. Nusišypsojo.

Jis: Jūs pas mane?

Aš: Ne, ne pas Jus.

Jis: Bet Jūs man labai matyta, mes nebuvom susitikę?

Aš: Buvom, buvom.

Jis man iškart į krūtinę žvilgt. Damn.  O mano vienas kolega sako: “Patikėkit manim, moteris be akių atrodo kur kas baisiau”.  Paguodžia.

Mano nuotaika arba begaliniai gera, arba begaliniai bloga. Kraštutinumai. Iriuosi iki vidurio, nes jau taip nusibodo, kad aš tikrai įsikišiu sau pirštą į akį, pasieksiu smegenis ir dar ten truputį pasukiosiu. Tikiuos yra kitas būdas susikaupti.

Turiu labai daug veiklos, didelių planų, visokio plauko reikalų ir kitų kukurūzų.  Šaltis tik stingdo letenas.

Ačiū už dainą, Dainiau ;)

§ 5 Responses to Be the heroine of your life, not the victim

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Be the heroine of your life, not the victim at aš pasakų herojus..

meta

