Be yourself. Everyone else is already taken. (O.Wilde)

October 26, 2012 § 3 Comments

“OK, yes it’s a mistake. I know it’s a mistake, but there are certain things in life where you know it’s a mistake but you don’t really know it’s a mistake because the only way to really know it’s a mistake is to make the mistake and look back and say ‘yep, that was a mistake.’ So really, the bigger mistake would be to not make the mistake, because then you’d go your whole life not knowing if something is a mistake or not.” (Lily, HIMYM)

Kartais kai kurie dalykai man atrodo ant tiek neįmanomi atsitikti, kad aš vaikštau tvirtai įsitikinus, jog man taip niekada niekada nenutiks, arba aš to niekada niekada nepadarysiu. Kartais tokie ir panašūs dalykai kvapą gniaužiančios įtampos man nesukelia, nes jie mano galvoje net nesusiprojektuoja. O bet tačiau, tada tie kai kurie dalykai ima ir ištinka mane. Va taip tiesiog. Bam! Ir oj kaip viskas apsiverčia. Bėgdama nuo atsakomybės aš teisinu save, kad aš čia niekuo dėta, ir kad visi dalykai yra pakankamai protingi ir jie visa savo laisva valia patys mane pasirenka. Juk likimas. Davai, viską suverskim jam.

Stop. Kartais tikrai sunku pripažinti, kad padarei klaidą, klaidas, daug klaidų, dar daugiau klaidų. Bet tas vidaus organus drąskantis gailęstis ir savigrauža padeda suprasti neapčiuopiamų reikalų. Mus tai auklėja. Užaugina. Ir kiekvienąkart mes gaunam vis daugiau.

Ačiū.

§ 3 Responses to Be yourself. Everyone else is already taken. (O.Wilde)

  • Vykinta says:

    Mane nervina tik tai, kad kartais mano klaidas turi taisyti kiti.

  • Nereikšminga pelytė says:

    Tu vis dar labai liūdna. Net bijau atsiversti tavo kadais buvusį man patį geriausią truputį blog’ą.
    Ne tu viena ir ne paskutinė, kuri daro klaidas. Visi – apsoliučiai visi mes tokie. Tik vieni dažniau apie tai kalbasi, net save analizuoja, net labai ginčijasi ir gina savo klaidas/ neklaidas. Tik tada paaiškėja, kas tai buvo klaida ar ne. Nenusimink, jeigu manai, kad tai buvo klaidos, o dar sau pripažįsti – tai esi labai stipri, bet ar tie su kuriais darei tas klaidas apie tai žino? Ar kalbėjai apie tai su jais? Gal jie mano, kad esi išdidi ir niekada apie tai neprabilsi, o gal ir patys pridarę aibę klaidų nori apie tai pasikalbėti, bet irgi yra per daug išdidūs.
    Mieloji, neliūdėk, viskas bus gerai. Mano patarimas tau – dažniau kalbėkis apie tai, ką jauti. Kalbu viską prisimindama tik iš savo praeities, kurioje, o siaubas, kiek buvo klaidų. Viską sugebėjau įveikti.
    Ir tu išmoksi.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Be yourself. Everyone else is already taken. (O.Wilde) at aš pasakų herojus..

meta

