When was the last time you did something for the first time?

December 6, 2012 § 4 Comments

Negaliu sakyti, kad man nesiseka. Nes trenks žaibas ir viską ištaškys. Vakar dėdė gydytojas pasakė, kad aš turiu keturis inkstus vietoj dviejų, ir kad tai ne visai normalu, bet gyventi galima. Hm. Griebiaus už savo susivėlusios galvos, kaip visi tikri paranojikai. Bet gi pagaliau atsakytas klausimas kodėl mane kasmet puola inkstų infekcija. Arba, juk aš galiu būti inkstų donorė! Taigi yra pliusų visame šitame reikale. Nu ir pasigyriau. Aišku, dabar kas nors manęs patykos tamsiam skersgatvy ir atims inkstą…

Gydausi visas žaizdas. Vienas ir kitas. Kai kurioms jau ir šašai nusilupo. Laikas paaiškina daug dalykų. Nesuvokiamai daug. O kai visos ligos pasibaigs, planuoju vėl įsispirt į bėgimo batus, juk laukia Naujametinis bėgimas ir Sausio 13-osios bėgimas, ir eiii… aš vėl gyvensiu netoli upės, vėl trepsėsiu jau pažįstamais nubėgiotais takais. Ak.

O ką jūs veikiat? Ruošiatės Kalėdoms? Kepat sausainius, puošiat namus, pakuojat dovanas ir gurkšnojat karštą vyną? Ką aš veikiu? None of that. Lipu per galvas. Jau beveik turiu savo namus ir jau beveik svajoju kaip ten viskas bus balta ir gražu. Pirma kartą manęs neerzina mintis apie remontą. Ne, tiesa pasakius, truputį erzina. Nes reiks supakuoti katę į celofaną, kad neapdulkėtų.

home

griaužkit vitaminus, draugai.

§ 4 Responses to When was the last time you did something for the first time?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading When was the last time you did something for the first time? at aš pasakų herojus..

meta

