Living well is the best revenge

January 15, 2013 § 6 Comments

Nu kaip gerai, kad žinotumėt :) Nu kaip yra viskas gerai! tpfu tpfu, tuk tuk, barkšt, krebžt! Sausio 13-osios bėgime vėl atsivėrė čakros. Kaip aš myliu tuos visus bėgimus. Ypač tuos nekomercinius. Kaip mane jie varo iš proto. Tiek daug visokio gėrio ten. Maratonui ruoštis nedrąsu dar, bet nubėgti kelis pusmaratonius šiemet bus tikrai saldu.

Sesė sakė, kad sporto klubai pilni moteriškių. Laikosi savo naujametinių pasižadėjimų. Iki kokio vasario vidurio. Ai, visos mes tokios. Nors ne. Yra buvę atvejų. Aš irgi laikaus. Mano sąrašą sudaro daug tokių kaip “Pirma pasižiūrėk į save, prieš teisiant ar kritikuojant kitus”, arba “Džiaukis akimirka ir neburbėk”. Tikiuos ne iki vasario vidurio..Labai tikiuos, nes tai pakeis mano gyvenimą, aš jums sakau!

Tik iš kur gauti energijos visiems reikalams ir dalykams.. Visad maniau, kad tai, ko man trūksta yra laikas. Pasirodo laiko tikrai yra pakankamai, aš tiesiog esu per daug lepus organizmas, kad sugebėčiau studijuoti du aukštuosius vienu metu (ne, aš neketinu to daryti, bet man tai visad atitiko aukščiausius neįmanomumo standartus).

Energizuojames, draugai!

 

 

§ 6 Responses to Living well is the best revenge

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Living well is the best revenge at aš pasakų herojus..

meta

