Open Doors Are Not Only To Go In. Is Also To Get Out

April 11, 2013 § 4 Comments

Gyvas. Akys nebetraiškanoja, kerpės nuo kūno atsilupinėja, nagai ir ragai su bulgarke, nukirpti. Pradedu jausti poetiškąsias savo sielos dalis. Herojus grįžta, kyla kaip Feniksas iš pelenų ir tikiuosi daugiau savo lizde nebesusidegins.

Labai daug išmokau. Žvelgiu atgal. Jau nebegaila savęs. Priešingai. Šiandien aš jaučiuosi labai laiminga.

heart

Vieni pasibaigę santykiai įnešė į mano gyvenimą daugiau nei aš tikėjausi. Buvo labai daug ašarų, pykčio, pavydo, išdidumo, skausmo, apatijos. Buvau ties emocinio ir fizinio išsekimo riba. Sirgau. Taip ilgai taip prastai jaustis yra ne mano būdui. Bet regis, taip reikėjo. Daug klaidų padariau. Lazda šįkart mane gerokai pamokė. Tačiau tai man davė labai daug naudos. Nemoku apsakyti kiek daug aš supratau ir kaip pasikeitė mano gyvenimas. Visas šitas supratimas man dabar velniškai padeda gyventi. Dabar kuriu nepaprastą gyvenimą labai paprastais būdais. Jeigu nebūtų atsitikę visos šitos dramos, galbūt niekada nebūčiau to atradusi. Jaučiu dėkingumą. Tokį labai labai didelį. Jaučiuosi pranašesnė, nes labai daug išmokau. Išlaikyti visą šitą gėrį yra dabartinis mano siekis, mano tikslas, mano viskas. Ir pasidalinti su tuo, kuris dabar šalia, kuris yra nuostabiausias žmogus. Kuris yra mano muzika.

Labai norėjau pasidalinti.

Tagged:

§ 4 Responses to Open Doors Are Not Only To Go In. Is Also To Get Out

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Open Doors Are Not Only To Go In. Is Also To Get Out at aš pasakų herojus..

meta

