Kindness Is Free

April 17, 2013 § 9 Comments

Kodėl aš niekada nesapnuoju, kad valgau braškes iš didelio puodo? Kodėl aš sapnuoju, kad šuo man perkanda kaklą? Čia turbūt ženklas, kad seniai valgiau mėsos.. Anyway, pastaruoju metu savoj kasdienybėj apturiu tokią svaiginančią mental clearity, kad atrodo iš naujo gyvenu. Planuoju savo visokius reikalus, entuziastingai pildau sąrašiukus, visus punkčiukus kuo puikiausiai įsigyvendinu ir jaučiuosi kaip dievas. Viskas kažkaip žiauriai aišku. Ir paprasta. Vėl išbėgu pabūti su savimi Neries pakrantėse.

Anądien pagavau save purkštaujant, kad bėgimas čia aplink pasidarė baisiai didelė mada. Kaip ir ekologija ar žaliavalgystė. Bet juk šitie dalykai, priešingai nei koks ten rūkymas, yra gerai, ar ne? Tegu tik bėga. Nesvarbu, kad užsidegimo pakanka vos savaitei ar mėnesiui. Pati paskutiniu metu iškeičiau mėsą į riešutus ir žaliuosius kokteilius ir kasdien lipu laiptais į 9 aukštą. Nesijaučiu aš labai madinga, tiesiog jaučiuosi labai labai gerai.

Hmm.. kažkaip keistai jaučiuos neburbėdama ir nesiskųsdama. Matyt tebevyksta detoksikacija.

abf9d3c8f4911c281328c616a9941551

Gyvenkim gražiai, nes nu atsiperka. Tikrai.

§ 9 Responses to Kindness Is Free

  • Akve says:

    Daugiau tokios mados!!! Aš kaip džiaugiuosi: per tas pirmas tris atšilimo dienas Kaune mačiau daugiau bėgikų, negu pernai per visą vasarą… nežinia kiek tai tęsis, bet valio…
    Va, už sporto klubą mokėti porą šimtų ir su dieninių makiažu atėjus prieš veidrodį vieną pritupimą padaryt yra mada! :)

  • Dainius says:

    Aha – dėl Kauno pritariu: pabudo nelyg meškinai po miego visi ir į gatves tik bėgiot, tik lakstyt. Tik nesimojuoja parbėgdami visi tie pabudę… :-) O Pasakaičių Herojus bėgs kur ar padžiovė ant vinies batelius?

  • astuze says:

    Labai teisingai. Aš irgi pritariu, kad tokių madų tik daugiau būtų. Ir nors bėgiojimas tikrai ne man, bet bent jau į darbą ir iš jo keliauju 15 min.pėstute, vietoj to, kad persėsčiau į kitą autobusą ir pavažiuočiau. Vis šioks toks pajudėjimas :)

  • Labai teisingai darai, man vaikščioti taip pat labai patinka, jeigu oras neprastas, visada renkuosi ėjimą :)

  • tavo blogas toks teigiamas, tikra terapija ;)

  • Ema says:

    Aš irgi pasidaviau bėgiojimo madai (labai gera mada) ir mėsą rečiau valgau, nes dievinu vaisius :) ir braškes, ir trešnes, ir arbūzus.
    Nu ir gerai tegul būna madinga rūšiuoti šiukšles, bėgioti, nesikeikti ir t.t. Tegul tai būna mada, kuri po pusmečio nepakis :)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Kindness Is Free at aš pasakų herojus..

meta

