I’m not where I need to be, but thank God I’m not were I used to be

September 17, 2013 § 8 Comments

“Tau gal irgi kaip Lobačevskei patinka apsiniaukęs oras?” Patinka, labai patinka. Oras buvo tobulas bėgti. Kai po 11 km žvilgtelėjau į laikroduką, maloniai nustebau. Pagalvojau, kad jei pavyks paspausti, susikomplektuosiu į kokias 2:02 val. Ir vėliau, 17 kilometre pradėjau pyktis su savim, bet už nugaros vis girdėjau maratoną bėgančio senjoro iš svetur raginimus: “Now, come on, I heard that Lithuanian women are strong and brave”, o vėliau “Hey, If I can do it, you can do it”.  Ačiū.  Šį kartą buvau puikiai pailsėjusi, apsirūpinusi angliavandeniais, magniu, vitaminu C ir kompresinėm kojinėm. Kažkaip subrendau aš šitam bėgime, įjungė jis manyje norą pasivaržyti ne tik su savim, bet jau ir su laiku.  Lyginant su visais kitais pusmaratoniais, šis buvo lengviausias, o ir laikas geriausias. 2:05:43. Išbandžiau keturis naujus dalykus, kurie anksčiau man atrodė neįmanomi arba nereikalingi:

pirmas. Startavau ir iš karto paspaudžiau, kitaip sakant, nesitaupiau, ką darydavau iki šiol. Supratau, kad jei jau nusibaigsiu, tai kaip nors vistiek finišuosiu.

antras. Suvalgiau sočius pusryčius. Per prievartą, bet jie man labai padėjo.

trečias. Trasoj negėriau tiek daug vandens kaip įprastai. Atsigerti sustojau du kartus. Ir užteko. Ir labai gerai buvo, neapsunkau. Žinoma, iš vakaro ir prieš startą buvau pakankamai aprūpinus darbu savo 4 inkstus.

ketvirtas. Kompresinės kojinės. Nuostabus dalykas. Netikėjau.

Organizatoriai šiemet tikrai labai pasistengė, viskas buvo puiku :)

begikai

Susitinkam Nidoj!

Tagged: ,

§ 8 Responses to I’m not where I need to be, but thank God I’m not were I used to be

  • Siga says:

    Labai šaunus laikas, toks įkvepiantis ir pačiai batelius išsitraukti ir lėkti.

    Tiesa, aš tave mačiau. Labai plojau ir rėkiau, kad ir toliau bėgtum ir niekaip neprisiminiau, jog tu “pasakų herojus”. Va šiandien šio įrašo jau laukiau, nes šįryt pagaliau ir oficialūs rezultatai pasirodė.

  • pasirodo, va kokie sutapimai :) labai ačiū už palaikymą, Siga ;)

  • bbzn says:

    laikas super, sveikinu! paspausti iš pradžių galima tik tada, jeigu padarytas geras apšilimas ir žinai, “ko laukti priekyje”. o aš dar patarčiau iš vakaro neprisivalgyti, o ryte tik lengvai užkąsti, kad maistas skrandyje negulėtų. vanduo gerai, tik per daug jo nereikia – realiai galima normaliai bėgti valandą negėrus, bet geriau mažais kiekiais periodiškai atsigaivinti. oras iš tiesų buvo geras, o bėgimas ir man buvo lengvas, ypač kai tikslas subėgti užsibrėžtu tempu. galvoju ir aš apie nidą…

    • Ačiū. Taip taip ir kalbu apie paspaudimą po apšilimo. Anksčiau iš vakaro vos saujelę makaronų, o ryte nieko nevalgydavau. Šįkart vakare sukirtau nevėlyvą angliavandenišką vakarienę, ryte saujelė makaronų ir špinatų-apelsinų smoothie mane labai gerai nuteikė. ;)

  • Asta says:

    labai šaunūs įrašai. tik pradėjau bėgioti ir žingeidumo dėlei pasiskaityti kas, su kuo ir kaip bėga ir “užbėgau” čia, labai super :) teigiami ir įkvepiantys postai! sėkmingų bėgimų!

  • Irma P. says:

    Mano pirmasis pusmaratonis manes laukia uz poros savaiciu. Dekoju uz patirties pasidalinima – sis irasas mane itakojo isigyti kompresines kojnes kurias vakar uzsisakiau :) O pavyz. begimas ant tuscio skrandzio ne man ;) Kada treniruojuosi begdama ilgesnias distancijas, man pats tas suvalgyti duonos su namu gamybos riesutiniu sviestu ‘almond butter’.

    • Ak, tas maistas, man reikia labai nutaikyti kiekį, va, prieš Nidos pusmaratonį sušlamščiau saują košės, ir atrodo daug laiko praėjo (apie 2 val) bet ko tais vis tiek sunkumas skrandyje jautėsi..
      sėkmės 1-jame pusmaratonyje ;)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading I’m not where I need to be, but thank God I’m not were I used to be at aš pasakų herojus..

meta

