Train your mind to see good in every situation

December 27, 2013 § 8 Comments

Oho kokie metai buvo… Daug dalykų atsitiko, daug visko išgyventa, daug nudirbta, daug suprasta ir išmokta. Daug atrasta.

???????????????????????????????Įsigijau savo namus, savo jaukų studio apartament, kuris man yra tikros idėjų dirbtuvės ir tikras poilsis.  Čia labai puikūs kaimynai. Kurie šypsos ir pasisiūlo užnešti tavo pirkinių krepšį, arba pagiria, kad skaniai kvepi. Čia pat kitam aukšte Giedrius Šarkauskas braižo lekalus ir kuria savo nuostabias linines kolekcijas. Langai, vietoj televizoriaus, rodo nuo Baltojo tilto kylančius oro balionus. O savaitgalio vakarais dažnai ir fejerverkus! Čia labai teisinga aura.

Buvo daug remonto! Nuo visiško kampų išardymo iki naujų statymo. Pasižiūriu į savo rankas ir vis dar negaliu patikėt, kad visi tie neįmanomi sprendimai tapo įmanomi.

Meilė. Suradau tokį į save panašų. Tokį su kuriuo prisiplepam iki išnaktų ir prisijuokiam. Tokį, kur muziką neša į namus ir į širdį. Kur daug skaito ir daug išmoko, kur moka padaryti po mažą-didelę šventę kasdien. Kur labai gerai mane supranta. Kur moka klausytis. Šalia kurio, galiu būti visas aš, koks esu ir noriu būti. Kur šokteli į viršų dažniau nei aš, kur išsisuka iš kebliausios padėties. Mums sekasi.

Bėgimas. Mano mylimas bėgimas. Sekinantis ir džiuginantis. Sportas, suprojektuotas mano kūnui ir sielai. Buvo smagių varžybų, gerų rezultatų, įkvepiančių pažinčių.

Mityba. Nebevalgau mėsos. Išmokau klausyti savęs. Geriau dar niekad nesijaučiau.

Dirbtuvės. Daug inspiracijų ieškojimų, eskizavimo, modeliavimo, siuvimo, prototipų kūrimo, testavimų, gražių pažinčių (Giedre, ačiū už viską!) Daug visokio spurdėjimo savame kailyje, logotipo gimimas (Agne, ačiū, negaliu atsidžiaugti!) Mugė ir žmonės, kuriems patinka, kurie stumia į priekį, visa, kas verčia tobulėt, prisisvaigt realių ir nerealių dalykų.Tai, kas bus viskas, yra priekyje.

Festivaliai ir šventės. Mano mylimas man padovanojo vakarienę su Golden Parazyth. O tos vakarienės net nebuvo, nes ji iškart virto į pašnekesius iki paryčių Golden Parazyth studijoje, klajones ir zbitkes festivaliuose, daug muzikos ir juoko kartu. Daug festivalių lietuviškų buvo aplankyta su daug blūdijimo per naktis, šokių ir tikro smegenų išjungimo nuo darbo ir rūpesčių.

Sapnai. Man nuolat susisapnuoja daug visko, ką turiu veikti-nuveikti, užrašyti, sukurti. Mano sapnai yra kažkokie stebuklingi dalykai.

Suvokimai ir pamokos. Buvo. Visa begalybė. Labai džiugina toji protinė branda. Labai. Mokėjimas atleisti, susitaikyti, įvertinti, keisti požiūrį, negalint pakeisti situacijos. Daug reikalų ir dar daugiau naudos.

Kalėdos buvo geriausios per visus mano laikus. Nes, matyt, žmogus išmoksti vieną kartą gi pagaliau susikurti šventę, viską suspėti, nesriūbauti ir nesiskųsti, nepersivalgyti, džiaugtis ir džiuginti. Tikros mažos atostogos ir dar kelionė per visą Lietuvą traukiniais, automašinom :)

Mano metai buvo geri. Kitiems metams sąrašas ilgas, nes žinau, kad noriu ir galiu labai daug. Ir ne, ne nuo sausio. Nuo vakar.

Būkit laimingi, mokykitės, tesėkite, stenkitės, daug dirbkit, jei norit pasiekti, saugokit gamtą, mylėkit, atjauskit, padėkit, įsiklausykite. Stebinkite kitus savo vidine kultūra!

§ 8 Responses to Train your mind to see good in every situation

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Train your mind to see good in every situation at aš pasakų herojus..

meta

