Normal is an Illusion

February 6, 2014 § 2 Comments

Pastaruoju metu išsiliejo kibiras visokio darbinio streso, kai bosas, kuris yra kaip šventė, išėjo iš darbo ir paliko mus visus, it viščiukus, susispietusius po halogenine lempa, kuri įkyriai blyksi ir skleidžia tą čirpiantį garsą. Darbas, kuris ir taip ne Kalėdos, privertė net kontaktinius lęšius iš akių išverkti. Prie viso to buvo taip nusibodę tie minuskeliasdešimt už lango, tas nepaaiškinamas vėjas ir tie pliusseptyniolika namie. Besigelbėjant nuo liūdnumo, sumaišties ir nežinios, į mano linksmybių kibirėlį sukrito visokie stambiagabaričiai savipaguodos projektai, visokios epinės smagybės, kurios vagia laiką, skirtą kitiems dalykams. Tiems, kurie turi deadline‘us. Bet aš vis tiek nešoku pagal jokią dūdelę. Tas baksnojimas pirštu „juk tau jau trisdešimt“ mane varo iš proto. Aš isteriškai vengiu to, kas man nepatinka. Jeigu negaliu to išvengti, pažvelgiu į tai per savo “super vision goggles”. Šitas gyvenimo modelis man yra toks priimtinas, kad aš kartais net pati sau pavydžiu. Man dar tik trisdešimt. Aš nemoku skaičiuoti. Aš matuoju kitaip. Šalia turiu tuos, kuriems taip tinka. Tų, kuriems netinka, nebepaveju. Arba nenoriu vytis. Aš turiu pasirinkimą. Visi turi pasirinkimą. Aplink visiškas pasirinkimų karnavalas. Kartais kai priverstinai darau ką nors nuobodaus, širdyje aš šoku, arba geriu šampaną. Ir kikenu. Och, dabar visi žinosit.

Tai, kas vienam normalu, kitam gali atrodyti chaotiška.

734d9b338974b6c90eaa5fffc8909073

Tagged: , ,

§ 2 Responses to Normal is an Illusion

  • Julė says:

    Vau, Violeta, vau.
    Įgarsinai tai, kas galvoj kartais kirba. Ypač pastaruoju metu.
    Kirba ir išsiveržia tokiais atradimais, kaip “pala, taip išeina, jog mano vakarinės mielų katukų nuotraukų peržiūros nereiškia, kad esu infantili ir turiu gydytis?”.

    Koja už kojos, į šviesesnį rytojų :) ar vakarą.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Normal is an Illusion at aš pasakų herojus..

meta

