You don’t need a reason to help

February 27, 2014 § 2 Comments

Jeigu ne tas, arba ne kitas, aš nebūčiau čia ir dabar ir negyvenčiau taip, kaip gyvenu, negalvočiau tų visų dalykų, neplanuočiau rytojaus reikalų taip, kaip šiandien planuoju. Nematyčiau tų visų spalvų, kurios yra aplink juodą ir baltą. Jeigu ne tie žmonės, kurie mane pagimdė, gyvenimo pamokos, kada per ašaras kelio nesimatė, išmokė. Ir tie žmonės kurie tame kelyje, arba šalikelėje buvo sutikti, palikti, užmiršti, arba liko tokie pat nuostabūs ir dar geresni. Jeigu ne žmonės, kurie manęs absoliučiai nieko neišmokė, arba tie, kurie mano smegenų vingius lygino, iš kurių aš sužinojau nulį įdomių dalykų. Jeigu ne visi tie pavasariai ir tos nepakeliamai šaltos žiemos, visos apėmusios ligos ir nuovargiai, visi tyčiniai savęs žalojimo būdai. Jeigu ne visa muzika, kurią esu girdėjusi, visi matyti spektakliai, kurie mane pravirkdė. Jeigu ne troškimai, sintetinės ir tikros laimės, visi pirmi kartai, visi taip ir likę nepaaiškinti atsitikimai. Kur būčiau? Ar būtų geriau? Geriau yra dabar. Gyvenimas pats mezga tą kelią, o aš greitį renkuosi. Ir požiūrį. Vatos kibirėlį nešuos įvyniojimams. Ir drąsos. Noro gyventi su kitais. Padėti ir pasidalinti. Šiandien kažkaip viskas labai aišku. Kaip čia šitam didžiuliam miške reikia gyventi.

3a69eac2306058918365a53277d7cd2b

Jei galvojame ne apie save, o apie kitus ir bandome jiems padėti, įgauname neįtikėtinos drąsos, kuri mums net nebūdinga. Dalai Lama

Tagged: , ,

§ 2 Responses to You don’t need a reason to help

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading You don’t need a reason to help at aš pasakų herojus..

meta

