I love you at your darkest

May 19, 2014 § Leave a comment

Aš jau seniai nusilaužiau ragą, nors kita vertus, gyventi su vienu ragu yra netgi kažkiek patogiau. Ne taip sveria galvą žemyn. Šiandien plūsta į mane labai daug idėjų ir visokių reikalų, bet ant tiek susimalę, kad man reik pakilti ir pasižiūrėt iš viršaus, kas ryšiausiai atrodo, tada gal viskas savaime ims ir susidėlios. Ir ateis trupinys ramybės. Tik baimė tokia, kad pakilus mane nušaus, pasiims mano inkstus, o iš plunksnų susipins karūną. Reiktų suinvestuoti save kažkur šiandien, bet kažkaip veja į pievas. Kol ne visi vabzdžiai nubudo, noris paupiais pasivoliot, nubėgt apie kažką. O nei tas, nei anas, anei trečias.

Šiandien sopa man mano menką kūnelį.

b0dd5c6aca66e4754e8d2894b380aaa5

https://www.youtube.com/watch?v=YhGeMv8jTic&feature=kp

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading I love you at your darkest at aš pasakų herojus..

meta

