Tired of Fake

June 30, 2014 § 1 Comment

Krokodilai neverkia. Gal todėl ne taip labai jie man ir patinka. O gyvenime neišvengiamai sutiksi kokį vieną kitą krokodilą. Menkas mano kūnelis stinga gėlo vandens. Aš ir vėl geriu atšalusią kavą. Iš didelės laisvės kažkokia nelaisvė. Mano širdis geležinė, mano kiautas praskeltas, lipnia juosta suklijuotas. Nelabai gražiai atrodo, bet puikiai laiko. Kai skauda smegenis – knygų puslapiais užsiglostau. O kad taip į rozetę ir vėl pilnu tempu. O dabar nugara sulinkus į kuprelę. Bet žiūrėk  ir vėl veidrody nusišypso, rageliais į viršų galvelę suveltą – kilst. Jeigu neišsikraustys iš proto ir nenušuoliuos per lauką saulėj nugeltusį. O jei taip bus, tai bus geriausia, kas galėjo nutikti.

Duokit pūkuotąją armiją, gėrio gynėjų. Šiandien aš pavargau.

§ One Response to Tired of Fake

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Tired of Fake at aš pasakų herojus..

meta

